Hledáš prostor pro PR a spolupráci?

V první řadě je třeba si vyjasnit jednu zásadní věc. Takové ty laciné SEO PR články nevedeme, neděláme, nemáme, a ani pro ně neděláme prostor. To platí pro tento web i weby, které pro PR nabízíme.

Balastu je na netu už tak dost.

Přestože pojem PR články díky všem těm SEO mágům a rádoby expertům na vyhledávače a vše související získal značně negativní podtón, klasické PR a všechny jeho podoby včetně PR článků zůstávají platnou marketingovou technikou.

DOBRÉ PR

PR – Public Relations, tedy vztahy s veřejností je nadále skvělým způsobem, jak oslovit své publikum, rozšířit dosah a budovat svoji značku. Benefitů přináší PR hodně, pokud se tedy dělá dobře.

O jiné než dobré PR nestojíme, jiné než dobré PR nenabízíme.

Co to znamená?

Máme v nabídce prostor pro PR. Konkrétní podoba PR se však vždy odvíjí od konkrétní dohody mezi zadavatelem a majitelem, resp. provozovatelem nabízeného webu. Tato podoba musí mít takovou formu, aby byla oboustranně prospěšná, odpovídala zaměření, konceptu a obsahu nabízeného webu a na cílové publikum nepůsobila jako reklama (pokud není označena jako reklama). Jen tak půjde o skutečné PR, které také bude mít patřičný efekt.

Prostor pro PR se dá označit i prostorem pro spolupráci. Představuje celou řadu možností, jak propojit cíle zadavatele s cílovým webem, který je zatím mimo dosah zadavatele. Nyní má zadavatel možnost tento prostor efektivně využít na principu win-win.

Přestože je prostor pro PR velmi obecnou a širokou nabídkou, přestože může spolupráce nabývat mnoha různých podob, pokud je to možné, v popisu konkrétního webu uvádíme jako příklad PR PR článek. Slouží především o základní představu o možnostech spolupráce.

Co je to PR článek?

PR je jednoduše spolupráce – spolupráce s oborovými i obecnými médii, influencery, blogery, autory, experty a osobnostmi daného oboru, odvětví či tématu.

Tato spolupráce má podobu konkrétního obsahu, třeba ve formě PR článku. Může být zaměřený na konkrétní produkt (jeho využití, recenze apod.), konkrétní službu, firmu, značku. Může se však konkrétní značky, firmy, služby či produktu dotýkat jen obecně.

Může, ale nemusí, být spojen s odkazem (i bez odkazu však naplňuje principy white hat linkbuildingu a kvalitního SEO).

Aby měl PR článek nějaký smysl,

  • musí tématicky, obsahově i formálně zapadat do obsahu daného média,
  • musí odpovídat stylu, ladění, zaměření daného webu,
  • musí mýt sepsán tak, aby nepůsobil rušivě (ať již ho sepíše zadavatel nebo autor z daného média),
  • a cílové publikum ho musí vnímat pozitivně.

Zajímá tě konkrétní nabídka?

TADY JE.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *